Sfinxul

               Tota lumea stie sfinxul din Bucegi care se afla si pe bancnota de 5 lei. Sfinxul este situat la 2.216 m altitudine si se poate ajunge mai usor la el cu telecabina de la Sinaia. Formarea acestuia este usor de explicat din punct de vedere al oamenilor de stiinta: s-a format prin eroziune eoliana de-alungul unei perioade indelungate de timp. Mai avem multi sfincsi in Romania: Sfinxul de la Topleţ, Sfinxul de la Stănişoara, Sfinxul de la Piatra Arsă, Sfinxul Bratocei, Sfinxul de la Pietrele lui Solomon etc.



            
               Formarea sfinxului este plauzibila dar totusi exista niste urme de indoiala. Radu Cinamar spune ca sub sfinx se afla o "camera a proiectiilor", mai precis muntii Bucegi sunt goi pe dinauntru. Aceesul acolo l-au facut impreuna cu securitatea americana care a vazut cu ajutorul satelitilor ca muntii Bucegi sunt goi inauntru.  Romania in NATO in acel moment si asta explica viteza si usurinta cu care am intrat in NATO. Oamenii care au lucrat la acest proiect si inca mai lucreaza sunt oameni din CIA cu tehnologie de care noi nu avem habar ca exista si oameni cu puteri paranormale ( nu va ganditi la cine stie ce spider-man sau superman , oameni care au anumite abilitati mai mult sau mai putin dezvoltate) si serviciile secrete romane. Se spune ca DEPARTAMENTUL 0 pe care l-a infiintat NicolaeCeausecu se ocupa de lucrul acessta: adopta copii cu puteri paranomrale si ii ducea intr-un centru unde ii ajuta sa isi dezvolte aceste puteri si sa le foloseasca in anumite scopuri.

               Acest loc din interiorul muntilor a fost creeat de o rasa umanoida de dimensiuni mari. Este vorba de acei uriasi de de 6 metrii despre care s-a mai discutat si in alte teme. In acea camera se afla 10 mese in forma de T cu proiectie holografica, iar fiecare masa apartine unui domeniu ( geografie, istorie, anatomie, etc ... ) iar in centru un podium pe care se afla un fel de masina a gandurilor si in fundul camerei trei tuneluri ce duc spre egipt, centrul pamantului si tibet.

                Atras de spusele autorului am fost sa cercetez zona. Ce pot sa spun este ca acel loc poate fii incarcat energetic din cauza faptului ca ceasul electric de la mana nu mi-a mai functionat cat timp am fost acolo, desi am mers foarte mult pe niste trasee cand am ajuns acolo mi-a disparut oboseala si ma simteam atras de locul cu pricina. Ceea ce am descoperit este ca sunt mai multi sfincsi in acea zona, nu doar cel din prima fotografie, cel putin asta am vazut eu.

Iata cateva fotografii:
                                                                          Sfinxul

                                In partea din dreapta a sfinxului este ceva ce seamana cu un sarpe

                                                   Poza facuta din fata babelor

              Pentru a ramane cu ceva de acolo fiindu-mi greu sa ma despart de acel loc magnific am luat cateva pietre in amintirea locului. Rocile erau de la sfinx iar ceea ce este foarte ciudat este ca erau dure si nu pareau a se sparge asa usor. Am plecat de acolo iar cand am ajuns acasa rocile erau nisip. Pe drum nu se putea ca sa se sfarame in halul acesta rocile dure. Totul sa fie o coincidenta iar spusele lui Radu Cinamar fictiune ?

No comments:

Post a Comment